Trött...ny bil....och vintergnäll!!!

Ja då har man jobbat hårt en dag till och nu är det bara 3 dagar kvar sedan långledigt!!!! whiiiihuuu
Gud va skönt det skall bli å vara ledig, massor att göra, östersund, dop, fördelsedagsfest, danmark, stockholm, ja å en massa party såklart. Shit hur skall ja hinna med.....

Idag körde ja mammsen för att hämta sin nya bil, en liten mörkblå söt sak.... uff så tittar man på sin egen hu, kanske dags för en ny bil för min del också.....

Sedan är det en annan sak som stör mig och det är att folk blir så fruktansvärt gnälliga nu på vintern!! Det finns inget posevtivt över huvudtaget, bara skit alltihop. Nä säger ja, nu får ni ge er så jobbigt är det inte... en massa julmys, klappar, glögg, å julfint på stan....å dessutom en massa ledighet, det får vi inte glömma :-)

Nåja nu skall vel lagas mat också, carbonara får det bli..


. Här har vi morsans nya räser, hela 65h circus.....

Kommentarer
Postat av: Charming man

jobbiga är att jag har en hyfsat snygg bil, enligt mig är den snygg iallfall:) fast jag har inget körkort :( jävla svenska lagar som gör det så sjukt segt.

2007-12-18 @ 17:47:49
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Charming man

håller på men det tar evigheter innan man får uppskrivningstid osv. :) ska skriva upp 9onde januari

2007-12-18 @ 18:03:16
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Charming man

toyota carina 94, lite nedsänkt, sportfälgar, osv :)

2007-12-18 @ 18:08:24
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0