Länge....

Nu var det över en vecka sen ja skrev men anyways... Här har det inte hänt sådär mycket eller ja en jälva massa problem har det iaf kommit.... för mig, för mina vänner och det är piss....

Jag mår själv inte så bra och dom krafterna jag har kvar lägger ja på mina vänner som ockdå behöver det...

Det är konstigt hur vissa bearbetar svek, vissa släpper det och går vidare efter en vecka men som jag och många andra tar det en stund....

Hur skall man förlåta, hur skall man glömma, hur skall man kunna gå vidare ......jag detta är några frågor.....

jag har tagit en pause från jobbet och varit hemma sedan tisdags, och det känns jätteskönt, tror ja behövde det . Dock känns det som ja inte hunnit med något, men det har varit skönt att bara lulla runt så bry mig om mig själv ett tag, för det händer inte ofta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0