Morrn....

Idag har ja konstaterat att det  är tisdag och 3 dagar kvar tills helg!!! för man e juh ledig på fredag juh hö hö.... 

Och jag har också konstaterat att denna helgen var det bästa på länge, var ute i fredags med en massa gamla polare då det viss liselott skulle supa sig redlös efter typ 1 års nykterhet (fått barn),

Började men en ganska sen förfest i lindholmen och drog oss vidare till Bryggeriet.

Som vanligt blev hon inte så full som jag hade tänk mig men ja ja. Jag dansade iaf röven av mig och träffade även en gammal klass kamrat, en väldigt gammal sådan, typ från 7-8 eller nått. Det roliga var att vi båda hade hatt  ....höhö  Efter en grym kväll fick vi skujts hem och slocknade snabbt vid 04:00.

Dagen efter var vi juh bjudna på en fest i lilla edet, vilken inte kländes så lockande på morgonkvisten. Jag sa besämt att jag kör hem inatt å ja kan juh vara nykter. HA HA HAAAA right det höll i typ en 30 min efter att vi kommit dit. Även här träffade man mååååånga gamla polare som man tappat lite kontakt med.

Framåt 3 tiden stack vi till ett annat hur en bit bort för att lulla kudde, men när vi hade lagt oss så kom hela festen dit istället .....suck  nåja det var bara å försöka såva o hoppas på att ingen full människa skulle in å störa.....

Söndag ganska pigg faktiskt å tänkte undra när ja kan köra, hmmm. Cirkus halv 2 stack vi efter en mycket utsökt frukost komponerad av Christian him self, Renskavsomelett m backon & blodpudding.

Lyckad helg var det iaf.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0