Passion för mat!!!!

Efter ett sjukhusbesök och en pratstund med sos tant fick ja å morsan ett ryck och åkte till mat mässan i eriksbergshallen. Eftersom vi också var rätt hungriga så passade det bra, dock kostade den "Lunchen" 120kr :-)

Men det var det värt, det var kul å testa alla möjliga saker å lära sig nytt i köket. Ja är juh lite crazy o mat, annorlunda mat så det va kul...

Testade på Struts vilken inte var någon speciellt måste jag säga, föredrar kyckling faktiskt. Sedan gav ja mig på mussla vilket ja alldrig trodde att ja skulle stoppa i min mun, också det var inget speciellt alls, men nu har testad det med. Till sist testade jag rökt ål och det var iaf gott!!!

Köpte med lite godsaker hem också och det var Chilitryfflar, Rotfruktschips, Getost och Tunnbrödschips.
Så nu finns det lite godsaker här hemma!!!!!


image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0