Tidsoptimist, Hjälp mig!!!

Jag har upptäckt ett problem och det är att ja är en evig tidsoptimist...... Vilket jag anser inte är en bra egenskap, för att detta går ut över alla runt omkring mig. Detta gör ja inte med mening men det händer hela tiden, dagligen skulle ja vilja påstå..... jobbig. Någon som känner igen sig som ha bra tips å ideer.

Jag är som person en som vill hjälpa allt å alla hela tiden.... men det är juh bara att inse att det inte går. Även när det gäller tid så tror ja att ja hinner göra de å de och så hinner ja klämma in det med!!!!! men i slutändan kommer ja antingen sent till någon ja bestämt möte med, eller så får ja skita i någont som kanske var viktigare än det ja klämde in!!! ja det är inte lätt!!!

Vad skall man göra !!!!!

Suck......

Idag bestämde ja mig för att inte göra något innan jobbet och det har ja lyckats följa, dock va ja på väg men stoppade mig själv....:-)

Men hur skall ja bli av med tron om att ja en nån övermänniska som kan stoppa tiden så ja hinner med allt!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0