Wednesday....ööö

Slällde klockan så fint i hopp om att kanske orkar ja upp eller ja måste upp. Men lik förbannat så ringer klockan å kicki stänger av å tänker å så nice om ja kunde ligga kvar här..... Japp like always somnar ja om mitt pucko....

Men det naturliga klockan tickade till precis så ja hann klä på mig, hämta hunden å infinna mig i mölnlycke, dock endå 10min sen......suck

Efter en lång lång damn lång promenad så stannade vi på en litet fik efter slingan vi gått. Macka m salami å brie % Varm choklad tack!!! Gott som fan efter 1.5 mils promenad..... Dom hade gjort mackorna i sk gi bröd, å det var riktigt gott. Har alldrig testat den där mixen men maby maby i will try.....

Ja eftersom proenaden tog sådär mellan 11;00 - 13;45 + fika, var det bara att slänga in en dyblöd hund skrälle som doppat sig i alla vattensamlingar i alla dess slag. Det var 3 doggisar med och en av dom skulle vara en golden men hade bytt färg när vi kom fram.....hmmm.  Nåja bort till morsan å in me hunden å handla någon lunch, vilket fick bli musli å fil, sen till jobbet å knega.....

Började ganska lungt på jobbet idag men sen jävlar brassade dom på , asena!!!

Japp nu är det juh bara en dag kvar till helg, gött mos!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0