Dagens ros....

Idag började dagen som vanligt, väldigt bra faktiskt en mjukstart på jobbet å stopp mitt på dagen. Dessutom fick ja höra att dom tyckte bra om mig på govlet å det känns juh alltid kul å höra, då får man juh en liten tändning att jobba mer ........

Efter jobber var det dags för 8:an....ensam också, det var inte lika kul men vad gör man..... Efter ja gått typ 4km så upptäcker jag att jag inte har mobilen på mig. FAN FAN..... har jag tappat den.... eller ligger den i bilen......jaha ja måste bara gå 4km till för att få reda på vart den är.

Och när ja kommer fram så ligger den naturligtvis ligger den inte där ,,,,suck. Hoppas någon snäll själ har tagit den å väntar på att ja skall ringa. Åvisst fan var det så, sån jävla tur i oturen ja har , en kille hade plockat upp den å tänkte att hon ringer vel..... Så jag vill tacka å buga för att det finns snälla människor här i världen!!!!! Så tacksam!!!!!!

Natti natt från en mörbultad kicki :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0