Längesen....

I fredagags spelade vi bowling med morsan, å det var jättekul att hon för en gång skull hade tid... Dock var det inte lika kul när hon vann, och hon vann överlägset!!! Men ja får vel skylla på att hon har tränat bowling ganska länge, har för mig att det är 7 år.....

image8
Proffset på bild då......

image9
Och så jag då som lyckades få ner alla utom en jävel......som valigt då....  :-)

På vägen hem ringer Daniel & Johanna å frågar om dom kan komma förbi. Ja en 30min senare sitter vi alla å spelar Rawing Rabbit för fulla muggar, fick faktiskt träningvärk dan efter. Men faktiskt så vann ja juh he he ..... Tycker det är riktigt kul å spela det när man är lite fler. 

Sen sådär  02:00 fick ja någon Jim Carrey abstinens å slog på Mina jag & Irene men ja somna nästan .......hahaha den var bra endå... han e grym!!!!!bäst!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0