Måndag....

Så idag drog ja mig länge i sängen, alldeles för länge. Men min babe johanna ringde å väckte mig :-)
Då var det dags att bege sig till 421 tyckte hon, så sällskapa henne lite. Det var en bra ide eftersom ja väntade på att dom skulle på in ett strykjärn. Men det hade dom naturligvis inte fått in, det var andra gången ja fråga så ja gav fan in det å tog ett annat, ett med autostopp om man glömmer det. Mycket bra!!!!


image19

Hittade också 2 par bralls, vilken hör till ovanligheterna, så ja skall nog hämta lite färg å rita ett kors i taket :-)




image16image17



Efter det var det like always en fika och ja blev väldigt imponerad på vilket konstvärk dom gjorde med min latte.....he he he he.....


image18


Fyndade också ett par nya gardiner som ja skall stryka imorrn hehe....

Huva 1000 spänn har ja säkert slösat idag, men man får juh unna sig lite med......speciellt om man är så sparsam som ja är :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0