Måndag avklarad.....

Ja hej hopp Gummisnopp!!! så var den dagen avklarad!!! Har haft det riktigt gott idag på jobbet, kört mycket kvalite så ja har latat mig lite hi hi :-) Måste också säga att promenaden innan jobbet var helt underbar, tänk att solen kan gör så mycket !!!

Tänkte på det idag på jobbet, hur glad man blir av solen. Man tar saker lättare å är allmänt posetiv !!!! Har nästan haft ett leende på läpparna större delen av dagen!!! Har också tänkt mig att ett par sunglases vore inte fel!! Får försöka hitta ett par nice som man inte ser ut som en insekt i !!!!

Jag har dessutom konstaterat att jag lärt mig att äta kaviar, det har jag haft jättesvårt för att äta då ja tyckte det var för stark smak, men den hära randiga är juh helt oki. Och väldigt god på knäckelibrödet....

Nåja skall lägga mig någolunda i tid ida så ja hinner upp imorrn.

Morgondagens planer är att kolla på tapeter till vardagsrummet, och förhoppningsvis hitta några med. Sedan kanske hinna med en fika i solen kanske .....hoppas på det....

Natti natt, Keep on Smiling!!! :-)

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0