Månfuckdag!!!

Ja ny vecka, nya tag!!!!

Nja ja vet inte det ja, är så jävla förkyld och det är så fruktansvärt synd om mig. Jag har nog snytit mig en sådär 30 ggr redan. Och lägg då märke till att ja gick upp 9.30. Suck.... Men men det som är posetivt är juh att detta är en 3dagarns vecka!!! Helt underbart!! Så ja hoppas för guds skull att snuvan är borta innan dess så man kan slappna av lite.

På tal om det så har ja inte gjort mycket i helgen. Kära Mormor var på besök hela helgen å det var jättekul. Kul å umgår lite mert med henne. Vi lagade en massa mat å tvättade, å lite shopping på det. Så nu är det nästan lite tomt här.... :-( Nåja hon kommer nog ner snart igen, det är juh en bit att åka typ 90mil....

Jag fick iaf städat filmerna, kylskåpet å lådorna, kläderna, sorterat papper som dräller. Ja så lite nytta har man iaf gjort ......

Nä nu skall ja hoppa in da shower!!!!

Kom ihåg,....
 
IDTROTT LUKTAR SVETT, SPORT LUKTAR BENSIN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0