Om mig.....

Va inne på chiliis blogg och kunde inte låta bli att sno lite av henne. Då bloggare inte skriver så mutcho info som sig själva. Vilket är oerhört intressand, ellerhur!!! :-) skitsamma kul grej!!

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Not so good!!! I´m snuvig!!!
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Sniglar, tunga, hjärta, grodor å alla andra konstiga sk delikatesser, blääää
Kläder just nu: Jeans + mörkblå tröja
Musik just nu: Takida
Vad sa du senast: Nice
Favorit-hangout: dont know
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ?
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Alkohol
Hur många kuddar sover du med: En, tempur för min klena nacke hö hö hö
Favoritårstid: Vår, höst
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: Mamma, mina vänner, kött, salt & kniv
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla!
Sparare eller slösare: Sparare
Vem är viktigast för dig: Mamma
Bästa film: ooo finns många. Jag säger alla jim carreys filmer.
Tror på liv på andra planeter: Nope
Kommer du ihåg din första kärlek: Oooo ja
Är du fortfarande kär i honom: ja
Har du några homosexuella vänner:  not
Tror du på mirakel: vette fan, ja om min förkylning försvinner så japp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Absolut, nästan lite för tolerant
Har du en besatthet? haha ja djur, måste har djur nära mig

So thats me, now tell me something about you!!!

:-) Grym på eng ellerhur!!! o yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0