Tisdag 2days left...

Ja då var det härlig tisdag igen!!!! Lite knepigt väder måste jag säga i förrgår va det sol å jättefint väder, å sen snökaos igår. Och vad är det mitt öga skådar, jo sol sol sol......jag tror han där inte riktigt kan bestämma sig ordentiligt..... :-)

Och om vädret är såhär så lär juh folk bli sjuka något fruktansvärt. Jag märkte igår att snuva kan göra en lite snurrig, Ja vet inte hur många gånger ja körde fel igår. Helsidor in på hjulhus....körde för långt, körde för kort.....fel håll. Ja det var inte bara en gång heller!!!

Testade något nytt till min täppta näsa....Lambi methol. Vilken ja tycker va väldigt bra faktiskt.

Nä nu får ja göra något här hemma, skall nog ta mig en promenad i solen...

Kramkram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0