Igår slutade kvällen inte så roligt... min pappa har väldigt mycket problem med sig själv och sitt liv. Det är ifs så med hela den sidan av släkten. Jag förstår inte vad som händer men alla har glömt bort att man är en familj. En familj skall väl endå stötta varann och ta vara på varann.

Inte spela ut varann och ljuga, sno och bete sig som svin! Hade ingen lust eller ork att skriva igår.



Hursomhelst så har jag varit där idag med! Jonny följde också med vilket stöttar mig bra♥

Det är som man får uppfostra sin egna farsa, gång på gång.. orkar inte ens säga det fleg gånger nu. Och det kanske inte märks på mig eller syns, men det gör ont att se sin pappa på detta viset. Och inte bara min pappa även mina syskon på den sidan.

Jag ser allt så klart och vad som är viktigt, så det är så svårt för mig att se hur man bara kan skita i allt. Vill man ingen med livet, har man inga värderingar eller mål alls!?!?  Nä jag uppskattar livet väldigt ofta!

Och jag tackar gud för att min mamma alltid finns där för mig♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0