Frilla

Sitter också och funderar på ny frilla!!! Jag klipper mig cirka 1-2 ggr per år! Yes i know det är lite för ofta... NOT

Nä jar har alltid haft långt hår i hela mitt liv, så jag vill iaf testa lugg eller något liknande iaf. Jag har försökt på mig det en annan gång men då var det inte ett seriöst försök. Nu menar ja inte sådan här lugg:






utan något åt detta hållet!!!!



Om jag vågar då, det är den stora frågan!! Men å andra sidan kan man bara sätta upp luggen om det skulle se för jävligt ut! Jag är lite tveksam också för att man brukar säga att de som har lite avlångt ansikte passar bättre i lugg, medans sånna som ja, med runt ansikte inte passar.

Nåja kanske ja kan fixa en tid tills imorgon! Det är mycket man måste fixa nu asså, nya däck, ny tid till p-plåster, frisör tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0