Hallå ja!

Då sitter man å har lite soffhäng ett tag innan det är dags att pudra näsan och iväg igen! Igår vad vi på 2 middagen denna påsk helg! Shit det va mycket mat, Å shit va gott det va ! Lax, potatis, ägg, sill, mera lax, och lite japanska dumplings!! Å dom tog ju naturligvis slut först! Nä ja får fan lära mig göra sånna asså, dom e jäkla goa !



Å så skall vi inte glömma den goa cheesecaken! Den skall jag också ta å lära mig göra. För den kan man ju äta upp en hel form med ! Farligt med sånt där! Har nog redan gått upp 2kg!

Å där fick man lite ångest med har inte tränat ett skit denna helgen! Morgon blir det nog att göra något åt saken!
Nä fy man får slita som ett djur för att komma dit man vill! Orvättvist att alla inte behöver det bara! Fuck u! Bara för att jag är avundsjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0