Har även...

Har även fått fälgarna, äntligen! Får nu hoppas att dom passar bilen asså. Jag är lite nervös faktiskt, men håller tummarna! Skall upp imorrn och hitta någon stackare som vill kränga på dom =) Så har nog gjort av med 5000:- idag, inte lika kul faktiskt. Men ska man vara fin på man pröjsa!

Morsan å jocke garva gott när jag frågade om jag kunde få ställa in en uppsättning till med däck =) Jag har alltså redan 3 uppsättningar däck hos mamma, en uppsättning i mitt förråd, ett i bilen. Och vad behöver ja 2 uppsättningar! mmm måste styra upp det där, så någon hämtar skiten! 20 däck är väll lite overkill va !?!?

Men nu har ja lovat att alla däck är borta innan nästa helg! Får nu se om kicki klarar att få tummen ur denna gången! Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0