Heavy...

Mmm sitter här ...själv!!! och jag tror inte du förstår mig alls, inte överhuvudtaget någonstans! Jag bryr mig antaligen för mycket om dig och om att allt skall vara bra. Jag kan inte INTE bry mig om någon jag älskar, det är helt omöjligt .... så om du inte klarar av det så vet ja faktiskt inte vilken dörr jag skall försöka öppna...

Jag satte på spotify för att lyssna på lite lugn musik, och vilken låt kommer på då av alla 72 tracks på listan. Jo Heavy on my heart.... Ödet !?!?! vet ej men jag vill plocka bort allt dåligt å bara gotta mig i all kärlek jag har till dig. Det vill jag !!! Men det går inte om du fäller ut alla dina taggar jämt jämt JÄMT!!! Tillslut går jag sönder!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0