Hejsan Hopp!

Yess då var det lååååånghelg då! Fan va nice! Gött men massa ledigt nu när vädret är så gött som det är nu! Det får gärna inte regna nu tack, det kan vänta tills tisdag, då man står på jobbet igen. Det var jobb idag med, fastän större delen var lediga, så fick vi knega på. Det skulle bli halvdag idag, men ikke! Kom ifrån jobbet vid 2, så så bra gick det!

Det är tur att killarna är så snälla och hjälper mig! Nä jag måste säga att jag trivs så jäkla bra med de jag jobbar med. Alla är så hjälpsamma och spelar verkligen i ett lag. Det finns inte på kartan att någon står kvar själv å försöker hinna medans andra skiter i det. Det är nog första arbetsplatsen jag märker att alla verkligen funkar jäkligt bra ihop.

På lunchen idag så satt killarna och delade så fint på såsen till maten, dom lät nästan som en liten familj hehehe.. "är det oki om ja tar resten nu" "ta du det, eller vill du anders kanske ha lite"

Nä killarna är verkligen störtsköna! Idag lyckades dom också plasta in hela mig innan hemgång! Det tyckte dom va göööraroligt! Det är ju tur att man kan bjuda på sig själv då!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0