Jag måste peppa mig själv lite känner jag!

Gick igenom mina mejl. För jag har alldeles för många, så det var enna på tiden att rensa.

Jo det var ju en period som inte va så lätt. med krisen och väldens undergång typ! Iaf så blev jag av med typ 4 jobb under kort tid och jag försökte verkligen som fan på alla sätt att få jobb! Jag gjorde iaf så att ja åkte till en polare som jobbar på ett tryckeri och gjorde mig en skylt.

"Trött på att vara arbetslös" och mina meriter å telefon nummer. Ställde mig i nordstan och agerade reklamskylt.

Till saken jag skall komma till är att ja hitta ett mejl som gjorde mig glad å lite stolt över mig själv.

"Hej Christina,

Tusen tack för ditt CV. Jag uppskattar det!

Det var verkligen kul att se en handlingskraftig människa som anstränger sig för att göra något åt sin situation. Ett mycket bra karaktärsdrag!

 Jag har nu lämnat över dina uppgifter till min kollega Emil Silverflod som just nu jobbar med ett upplägg där vi kommer att timanställa personer över hela landet. Jag hoppas att han hör av sig och förklarar lite mer vad det handlar om.

Om det är så att du inte hör ifrån Emil så vill jag att du tar kontakt med mig igen så skall jag pressa lite uppifrån ocksåJ."


AAHH ja känner mig ganska bra trots allt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0