Momo

Så har jag äntligen Fixar ett par nya fälgar med däck! Det blir ett par 17 momo fälgar på nästan nya däck =) 4000:- får jag pröjsa, men det tycker jag är ett helt oki pris faktiskt. Ett par nya medel paket skulle hamna på ca 8000-10000:- Så jag kan lätt betala dom pengarna, om nu inte fälgarna ser alldeles för sletna ut!

Dock får jag vänta till Söndag, för han är bortrest under påsk, så ja får vänta! Hoppas bara på att jag lyckas fixa på dom innan tisdag! Det är väll inget öppet på måndag! Byta själv vågar ja inte ge mig, noooo way!

Momo17" fälgar

Får nu hoppas att dom sitter som en smäck på min bil nu ! Och att det inte blir några problem osv! Då blir det fan jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0