Pust å stön!

Ja idag har det varit mycket! Jag har hunnit med en hel del idag så nu är jag helt slut i bollen! Dagen började med att försöka hitta något ställe som kunde slänga på däcken, och när det va gjort så ropade magen efter krubb! Då blev det tyvärr Mc Donalds, hade inte så mycket säga till om då jag hade piff å puff med mig i bilen!

Det blev frukost på balkongen, och sedan skulle jag träffa petra på Frölunda Torg. Blev några timmar med tjöt å diskutioner om allt möjligt! Trevligt värre! Så jävla gött å sitta på en uteservering å hänga i solen! Göttigt värre!

Efter det blev det raka vägen till morsan å fixa upp ett par uppsättningar däck som skall säljas! Så nu blir det att bänka sig vid datorn å lägga ut en jävla massa blocket annonser !!!


Så när det var fixat så var det hem och ta med sig 2 uttav kattungarna och åka till kållered till sitt nya hem. Efter en snabbkaffe var det hem igen å hämta den sista katten å lämna den i Frölunda. Han skall bo med sin pappa, väldigt lika btw!

Katterna kommer få det jättefint! Och det är sååååååååå skönt att ha det lite lugnare hemma. Mindre mat mindre byta låda mindre allt!

Sista katten mamma katt skall också ut på blocket!



Så efter denna dagen så Slänger jag nu in handuken å så är det kudden som gäller!



Hej Hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0