Såhär är det..

Att idag är jag inte pigg alls inte not, inte någon energi till något alls, och då menar ja inget alls! Jag körde ett benpass igår och det gick bra som vanligt. Det finns en sak som diciplinen funkar ganska bra på och det är träningen asså. Jag gjorde 15*4 , 4 olika repetioner. 

Så kanske man får en sånn här rumpa =)



Om man har tur!

Jag har iaf träningsvärk nästan överallt, insida och utsida - lår, mage, axlar, och jag lyckades med rygg med. Det gillar ja, nä jag än nöjd med träningen och framförallt att en personlig tränare gjort träningen myyyyycket bättre.





Sitter och tittar efter träningskläder igen, gillar gasp kläder, men det är juh bara till killar. Dom e skitfina, synd att det inte finns mer utbud till tjejer bara.


Nä får kolla vidare ...



Imorgon är det Streetdance som gäller hahah, hur skall detta gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0