Sorry!

Sorry jag har varit lite dålig på bloggen ett tag, men igår va jag helt efter. Jag kunde inte somna igår kväll så efter många om och men så tog ja två sova tabletter och då hade jag fått skallebank på det. Så efter alldeles för lite sömn så vaknade jag även med huvuvärk. Sova tabletter till kvällsmat och Ipren till frukost, YESS känns bra det!!! Så igår va jag helt retarded, inte alls rolig, så det kanske va lika bra att ja inte skrev nått. Jag gjorde iaf en rolig grej igår, de va gokart :-) å det känns idag asså! Men idag har ja nog gått folk på nerverna på jobbet för ja har varit så pigg!!! Hursomhels så blir det mera rader imorgon !!! För nu är det natten, upp om ett par timmar. Sov gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0