Träning har vi också klämmt in =)

Trots att dagen varit fruktansvärt stressig och varför inte stressa lite till, fast på crosstarinern istället hhmm.
Körde i 40 min i vääääldigt mycket uppförsbacke vill ja påstå, jag hoppas jag har träningsvärk imorrn, så vet man att man har gjort bra ifrån sig =)

Funderade starkt på att testa ett nytt pass dom har på gymmet! Det va streetdance, och inte för att jag är en dansare what so ever men det hade fan varit kul att testa!
Dock är det så sent mellan 18-19 så jag tycker det är lite väl trögt. Men testa måste ja ju göra!!

ELLERHUR!!



Har väääääldigt svårt att se mig själv försöka mig på det här asså, det är inte riktigt my cop of tea. Kan ju inte säga om jag inte tycker om det om jag inte testat heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0