Vart tog det vägen...

Sitter och kollar igenom bilder och lite överallt på nätet. Funderar mycket på hur människor igentligen kan med att göra vissa saker. Jag förstår inte att det är så svårt med vissa saker. Jag själv har inte svårt att vara ärlig eller säga vad jag tycker, tänker, vill. Varför vill man få alla att tro att man är en person som man inte är. Vad vinner man!?!? Omtycke... ja och när du har den vad skall du göra då? Bli gladare? Nej det tror inte jag, jag tror man missar många människor men de som står kvar kommer vara stort värde i ditt liv och kommer alltid vara där.

Jag har sett och reflekterat över mycket det senaste året, det är mycket som hänt och fortfarande gör. Jag tänker så mycket att jag ibland inte kan sova! Varför skadar man andra, varför säger man massa skit som man vet inte är sant, varför lovar man saker som man redan vet att man inte kan hålla! För att göra någon glad? Nej det blir bara dubbel besvikelse när det väl brister...

Och varför predika om hur man är och hur man funkar när allt bara är en ridå av bullshit ! Vad vinner man ? inte ett jävla skit mer än för stunden... Är det bara dumma personer som inte förstår att den enda personen som tror på det är personen själv. Att alla runt om redan förstår och ser ridån, redan när det kom upp!

Jag är inte perfekt, men att klämma in sig själv i en liten låda och sedan kasta bort låset, det är jag för smart för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0