Dyngrauk...

Ja då vart det fredag imorgon då, härligt värre! Idag har det inte hänt så jäkla mycket, men skönt var det för ja behövde nog en vilodag idag. Jag har hälsat på min syrra å pappa, för dom har fått 5 valpar. Så jag var ju tvungen att spana på dom. Dom va så söta va, det är inte lätt att går därifrån utan att ta med en hem. Och det är så att dom har fått 4 tikar å en hane, så på något lustigt sätt vill man juh ha hanen.

Men nej å åter nej det räcker gott å väl med bråkpellen ja har hemma redan. Mer än väl!

Så morgondagens planer är ut med jobbet å skaka rumpa! Det skall vara förfest på jobbet och ett jäkla tjöt att ja skall va med. Men ja vill ju hem å fixa iordning mig, ja vi får väl se hur det blir.

Det har varit gött med en lugn dag så man orkar med imorgon. Å med all träningsvärk dessutom!!! AJ AJ

Natti natt era tejprullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0