Hur var det nu?

Hur var det nu man gjorde! Det var så längesedan ja skrev något här så jag kommer inte ihåg hur man gjorde, och inte heller hinner ja fixa det..suck Men det ger sig väl. Imorgon skall det bli spännande och nervöst, jag skall ha en timme med personlig tränare. Får väl se hur dum man ser ut i gymmet nu då. Lite komiskt är det att vi fyller år på samma dag! så det blir en liten "icebreaker" näpp skall bli kul och veta vad man bör träna och på vilket sätt osv. För man gör säkert fel och tror att man tränar något helt annant, kan jag tänka mig iaf. Hursomhelst så skall jag försöka på lite tid att trixa iordning den här skiten, men vi får väl se hur det går! // k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0