Jobbigt jobb!

Ja denna veckan har inte varit sådär roligt på jobbet, börjar känna lite att ja vill lära mig mer och att jag känner
mig lite uttråkad emellanåt. Även om det är så jäkla mycket att göra så vi inte hinner med dagens jobb ens. Börjar tro att jag är en sånn där som byter jobb hela tiden och aldrig kan nöja sig!

Kanske ??!?

Det börjar också bli lite för mycket "skämtande" med kicki, det blir lite som att man blir dumförklarad tillslut! Jag är juh dock en person som är vääääldigt tacksam att reta, men ofta så glömmer folk av att det faktiskt finns en gräns också.

Nä kanske bara behöver vara lite ledig eller något, det går nog över som allt annat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0