Måndagar

Japp det är alltid samma sak på måndagar, trött trött och mera trött! Nä jag är tacksam över att denna dagen har gått fort iaf. hann juh knappt blinka innan klockan va lunch. Me like !

Och nu har ja inte skrivit någon på hela helgen, kanske det blir som sist, att tiden inte räcker till helt enkelt.

Jo i torsdags så hade jag ett pass med personlig tränare, och det var skitgivande verkligen! Jag sa att jag ville köra mycket ben och roompaa! Och i mitten av passet sa ja att jag hoppas jag har träningsvärk imorrn! OOJA fick jag till svar. Hela jävla helgen har jag gått med träningsvärk. Kunde knappt gå på lördagen, såg nog ut som jag gjort något helt annant. Men å andra sidan är det juh bara bra. Då vet man att det tar gött också.

Lite komsikt är det också att vi fyller år på samma dag 11-11 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0