Min nya vän.

Idag har det här med långpromenad gått sådär kan man väl säga. Fick lite besök här hemma så det blev en sväng nu på kvällen bara. Men det kan vara najs å ta det lite kylskåp en kvällFör imorgon så blir det gymmet som gäller! Undra hur det skall gå, för jag har sådan grym träningsvärk i hela magen å ryggen. Jag har fått en ny vän numera, träffas sådär varannan dag och hållet i ihärdigt länge, han heter träningvärk!  känns inte som jag gör annant än å ha tränngsvärk hela tiden. Positivt med aj aj aj!! Funderat på att skaffa en träningsbok och skriva upp lite så man får något system på träningen. Skall spana vad som finns! Jag har äntligen fått beställt nya piercings med, det blev en uv grön och en i vit plast. Hoppas på att jag skonar mina tänder lite mer! Och imorgon så skall ja fixa med recond på bilden, för det behövs verkligen. Gråter nästan när jag tittar på den, jag har haft den i ca 2 år och rosten börjar komma å den ser ut som fan inuti. Dåligt där, jag brukade ha välvårdad bil men det försvann när hund kom in i bilden tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0