Mitt

Idag har dagen börjad sådär, men slutat lite bättre. Har iaf hunnit med träning och det är ja bra nöjd över. Det blev mycket rumpa och lår idag, Crosstrainer och raka vägen till ett spinningpass!! Det va tuffare pass idag, så jag hoppas det känns imorgon. Det är sjukt vilken skillnad det är beroende på vem som leder. Jag är sååå jävla glad att jag kommit igång med träningen!! Man märker verkligen vilken skillnad det gör, tar saker å ting mycket lättare, gladare å orkar fan så mycket mer!! Finns bara bra saker med träning! Dumt att man är så seg på att dra igång det bara. Nä nu har ja multitaskat ner detta oerhört långa inlägget med desperata, så nu blir det sängen å försöka slappna av. Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0