Nu..

Är det faktiskt natten för mig !! Har inte blivit så tidiga kvällar på det här bygget inte! Undra vad detta kan bero på. Kan det vara så att man fasnar vid den fördömda dumburken. Mmm tror det!!

Nu har jag också vilat från träningen ett par dagar och har lite ångest!!! Nu när man precis kommit igång å allt, men det blev lite väl myket ett tag så jag försöker lära mig att tagga ner lite!!

Tyvärr är ja ju en sådan som vill göra färdig allt, helst så snabbt som möjligt, och gärna på mitt sätt med <3

Alla är vi olika!



Nä liselott tryckte på lite med träningen, så får se om det blir spinning & core eller mage på egen hand... Hade varit gött med lite pass faktiskt. Blir det i gymmet så skall ja lära henne allt ja kan och förhoppningsvis har vi båda träningsvärk dagen efter!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0