Så jävla stolt =)

Jag då var det en ny härlig dag här!! Igår blev det träning på egen hand och själv också för den delen. Det är lite tråkigt att ingen vill haka på men men. Man får göra det själv helt enkelt, och jag måste ge min själv massa kredit för att jag står där inne på gymmen bland alla muskelknuttar och gör mina fina rump/lår övningar.

Och folk tittar på en och undrar vad man håller på med. Å andra sidan så hur mycket bryr man sig om va andra gör, ser man för mycket på andra så tränar man inte tillräckligt.

Ja har iaf gjort ett bra jobb då ja har en jäva massa träningsvärk, nu har ja det i princip över hela kroppen.

Känns bra !!!

Så jag var helt död igår och orkade bara sitta å gäsa i soffan, dock orkade ja inte ens skriva någon här igår, tar igen lite nu!

Hittade såklart massa finfint som ja vill ha, men kosta pengar mats!!

Nä nu är det dags att dra till jobbet å göra sina 8h, det är ju snart helg =)))

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0