Sweet

Då sitter man i soffan å hänger en sväng. Känns gött endå att klocka är precis lagom, har hunnit med en hel del idag. Dock vet jag varför, har ingen träning denna veckan så tid blir bra mycket mer tid. Men tycker endå att tiden går alldeles för fort när man gör för lite.

Ja det här med att ta det lungt är väl något jag behöver men som jag inte är s duktig på.

Det är väl inte min starka sida att bara dega å inte göra något, näää imorrn kanske då???

På tal om det så har jag ett program i bakgrunden som hadlar om en familj där ingen har jobb. Mamman har inte haft jobb på ca 20 år. 20 fucking jävla år aaahhhhh... Jag som varit utan jobbe ett par ggr nu får ju myror i röven efter en månad!!! Dessutom bor dom 2 ungar med som inte heller haft jobb.. Jag hade fan gått under !!!




Teresia på jobbet skall sluta fick vi reda på idag, så på måndag kommer det en ny kille till jobbet. Skitkul att hon fick jobb en trappa upp men tråkigt att hon försvinner från oss =(

Så skall man lära upp en ny, igen! Kommer ju lite opassande nu när vi har så jävla mycket att göra. Jobade över idag då det blir lite lättare imorrn, hoppas det hjälpte lite. Bulten fick följa med också och han vad mycket lugnare nu efter kastreringen.

Nä nu skall ja plocka det sista så ja kan lägga mig i sägen å kanske börja läsa min bok för en gångs skull!! Den har typ legat där i 3månader!

Hej svejs sålänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0