1 månad!!!

Japp idag har det gått snabbt hela dagen, stressat runt som en ead ekorre för att försöka hinna med allt. Och det gjorde jag med !! Men vi fick göra lite ändringar så vi på dagen inte behöver lägga så mycket tid på att göra kvällens odrar.

nåja

Efter jobbet var det raka vägen till Skatås och köra promenaden 8:an, idag blev vi 3 stycken, alltid lika trevligt att tjöta om allt och inget. Blev lite träning, matlagning, jobb, förritiden samtal hela vägen runt! Gott att komma ut i luften ett tag! Jag lär ju sova gotta inatt iaf! Har hunnit med att tvätta, ta disken och städa iordning klädbeget i vardagsrummet! Dock är det för mycket jag börjar stressa igen känner jag. Jag får allt oftare lugna ner mig själv och det blir lite för mycket.

Jag har iaf sagt till mig själv att jag skall köra stenhård träning i en månad! Få nu se hur detta går, men det skall nog gå fint! Jag brukar kunnna göra det jag verkligen bestämmer mig för!

Kosten skall jag också tänka på ännu mer, dock skall man unna sig, men inte unna sig igen å igen åååå igen.....nej nej kanske skall man har en dag då man kan äta lite med vad man tycker är gott! Vet inte vilket som är bäst, det får vi se!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0