2 Dagar

Jag har varit lite kass nu igen, men jag skall försöka så gott det går! I måndagsnatt så blev det inte så mycket sömn direkt. Och det var för att en viss jonny skulle sätta sig vid dator för han inte kunde somna. Då var klockan runt 3 tiden.

Och som jag sagt tidigare så är jag skitkass när det gäller sömn... blir jag väckt så har jag skitsvårt att somna om! Å jag är fortfarande lika avis på dom som bara kan somna på två röda! Exempemvis jonny!

Kanske går att träna upp det? vem vet något man måste öva fram kanske, för jag känner mig som en katt som inte kan slappna av om skall helst sova fast endå inte, utifall att man behöver vara vaken! Ja jag vet det låter knäppt men va fan! Önskar det vore lättare!



Så i tisdags kan man säga att jag var helt efterbliven exakt hela dagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0