God Morgon!

Morron Morron! Då vaknade man alldeles för tidigt idag med =) Så e det när jonny jobbar då går det inte att somna om, fasten han va väldigt tyst så är det precis som något undervedvetet säger nenene nu har en lämnat flocken! upp å hoppa!

Hursomhelst så fick jag mycket gjort igår, var faktiskt hemma hele dagen igår. Och jag känner direkt att ja blir så uttråkad att va hemma, men det måste jag lära mig, att det är oki att bara vara hemma å inte flänga runt hit å dit! Ifs så tar jag väll igen det idag =) All tvätt blev tvättad och tumlad, rensade alla handukar,lakan, och linnen som jag har i förbannelse...

Idag är det många saker som skall göras! Det skall städas här hemma, och jag skall hälsa på min pappa en stund å se till så det är någorlunda bra där.

Sedan blir det kansek biltema för jonny skall köpa massa cross stuff. och innan det skall jonnys mamma komma på besök så jag tänkte om jag hinner vara så duktig att jag bakar något innan !?!?! kanske kanske 

Mycket föräldrar idag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0