Härliga Fredag

Ja det var extra skönt med denna fredagen! Jo för att jag var ledig från 11 idag =) det var för att jag hade bokat en frisör tid vid 12 tiden, också genom www.letsdeal.se handlat en del därfifrån nu!

Innan jag drog då har nog alla på hunnit med att mobba mig för att jag tog ledigt resten av dagen. Men va fan varför inte liksom!!! Stor mening att åka tillbaka till jobbet vid 2 och jobba 1,5h nenene...

Hursomhelst så blev det en stor förändring på mitt uttseende, jag har länge velat testa och skaffa lugg, jag har nog velat testa ända sedan jag gjorde en halvdant försök förra gången. Det var typ 5 år sedan, så jag tänkte att denna gången så skall jag göra ett ärligt försök. Och tro mig ja va nervös när hon hade kammat ur det som skulle bli luss och började klippa...

Men nu är det gjort och jag skall väll säga att jag e sådär nöjd asså, men jag skall fortfarande ge det ett ärligt försök och har luggen nere så får vi se hur det går. Vääääldigt ovant är det iaf, känns som jag har en basthatt på huvudet hela tiden.

Johanna kom förbi när jag var klar så efter det vågade frisörbesöket så blev det sushi. Johanna var juh tvungen att fråga personalen om vad dom tyckte om min lugg hhahah. Vadå ni kommer från gymnasiet va? du e la 19 år eller nått? WHAT!! Han försökte nog vara väääääldigt snäll eller nått! Ja e juh freakkin 25 år =) men kul å höra endå.

FÖRE



Efter



Vad tycks!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0