Jersey Shore

Ligger och tittar på jersey shore i bakgrunden. Jag vet inte om jag skall tycka om serien eller inte. Det är ett par riktigt store mansgrisar i det huset, och jag har svårt att fatta hur killar kan vara på det sättet. Men kan man så måste man väll vara, tyvärr.

Nä grisfasoner gillar jag inte!

Men det är ju svårt att inte kolla, av någon anledning =) Det är 3:dje  avsnittet som jag kollar så får väll se om man blir en jesrey slav som alla andra. Illa isf !!!



Har hunnit med lite tränin idag med. Det blev Street dance, och jag kände äntligen att ja satte det mesta på hela passet. Men det är fortfarande förbannat svårt att komma ihåg all denna koregrafi!!Men det är skisamma för det är förbannat kul endå! Man får flaxa lite å göra lite piruetter om man kommer av sig hehe

Imorgon blir det promenad men en arbetskamrat så jag hoppas på fint väder och inget regn. Blir nog runt delsjön igen för det var lite omväxlingt när man alltid har gått skatås hundra ggr.

Nä nu skall jag kolla vidare på detta fantastiska programmet och försöka göra mer på jobbet imorrn. För idag har vi inte gjort mycket asså. Tror alldrig ja gjort så lite på jobbet någonsin =)

Nu tag imorr!

Gonatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0