♥Måndag♥

Idag har varit en otroligt bra dag faktiskt. Jag tror det beror på att jag fått sova gott inatt! Det gör sådan jävla skillnad på mig så det är hels sanslöst. Alla är vi ju olika men om jag inte får sova ordentligt på ca 2-3 dagar så börjar jag nästan lipa. För att det är så otroligt jobbigt!

Då tåls det att även flika in med att jag har grymt tålamod och är extremt lugn.

idag va ja pigg å gla hele dan! Vi har även börjat skifta på jobbet och det känns bättre nu när det inte är lika mycket spring och både jag och sara kan koncentrera oss på vårat eget! Trots en del flumm emellanåt=)




Efter jobb var det bara att åka raka vägen till dagiset å hämta det 4-benta! Hem snabbt och fixa med deklarationen, för den är jag ju alltid så i tid med. Med det gjort och flera andra saker så som bokar frissan för en gångs skull. Va 1 år sedan sist!! Då var det dags att dra till träning! Så idag testade jag Bodybalanse



De var helt oki, dock har jag världens sämsta balans så den här posen på bilden, den va inte lätt! Övning ger färdighet!!!
Nä nöjd med denna dagen faktiskt, förutom att en sak att en person inte verkar höra mig! =´( eller inte vill höra...
Hursomhelt så är det natten nu så jag är lite pigg å störd imorrn!

woop woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0