oNsDaG!


Så kommer vi till denna dagen! Och den har inte alls varit så tokig! Alldeles lagom faktiskt! Det har variit lagom lycket på jobbet hela dagen, har varit mycket men lagom! Så började henke idag med och jag blev faktiskt förvånad över hur oitresserad han vekrade av jobbet. Redan idag sa han att han borde kanske söka sig vidare :O

Hoppas bara nu inte att man han rekomenderat någon som man trott ha velat stanna, iaf ett tag! Visst hag kommer nog inte bli länge där heller. För jag vet hur det blir, när man kan allt så vill man mer och då blir det jävligt tråkigt!

Jag skulle igentligen vilja jobba med djur, men det vill väll alla tjejer! Någon gång så skall jag, det VET jag! Niklas på jobbet pratade om att hans bror var någon slags behandlings assistent?? Hjälper altså fd missbrukare. Det hade också varit kul. Och du kommer alldrig tröttna för det hela tiden är något nytt!

Ja ja vem vet vad det blir av en ......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0