Tillbaka

Blev inge blogg igår inte, knappt så jag orkar nu heller. Men några rader skall jag nog kunna rassla ihop.

Denna veckan har iaf gått otroligt fort, redan torsdag å allt. Ifs så är nog förklarningen till det att vi har rövmycket på jobbet just nu och mindre känns det inte som det blir, hur jävla snabbt ja än jobbar! Men man skall ju vara nöjd sålänge det är så, dåligt jobb och arbetslös e inte riktigt min kopp av te



Igår

Då var det fullt shema för direkt efter jobbet så skulle jag göra hårborttagning med laser. Sist när jag var där så tyckte jag inte det gjorde så värst ont. Men denna gången så aj aj, som sagt var det bikinilinjen jag gjorde och hur dom som kör hela altet klarar av det det vet jag inte.

Ifs så tar det bara ca 10-15min att göra bikini så det är inte så länger det gör ont. Skall man vara fin får man lida pin heter det va!!


Efter det så låg ju lidl på andra sidan gatan så ja passade på att handla när jag hade lite tid över. Det var bara att slänga in i kylen å på med träningskläderna.



Street Dance

Va på ett nytt pass och nu hade dom bytt koregrafi, vilket dom kommer göra varge månad! Å SHIT va jag inte hängde med. Jag kände mig lite borttappad på förra koregrafin, men denna va fan inte ett leka med. Det kom tom men en liten kommendar från intruktören att det kanske va lite tufft. Hoppas hon till nästa månad gör det lite enklare.

Men det är fortfarande föbannat kul!! Man hoppar faktiskt runt där inne och skrattar =) Det gillar jag!



Så idag kom lilla fia med knuff förbi på en kaffe och lite tjöt! Det var trevligt att tjöta lite! Vi pratade mycket om hur hennes arbetsplats behandlar henne och det är helt otroligt hur chefer och arbetsgivare kan tycka ner sin personal. Jag blir riktigt förbannad av det jag hörde! Och jag hade inte tagit den skiten alls! Men det är lätt för mig att säga! Nä det är inte lätt att vara chef men att snacka skit och bete sig som 5 år för att få det man vill funkar inte hos mig iaf! Nä fy på dom, hoppas dom får igen!




Nu är det kudden, över och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0