Träningen!

Ja med träningen så går det fina fisken! Jag ligger i hårt, och kör 3-4 pass i veckan, och 3-4 promenader. Så man kan väll säga att jag kör något varge dag utan 1. Dock har jag redan tagit min vilodag denna veckan.

TRX

Testade ett nytt pass idag, och detta passet va fan inte lätt! Det var nog det tuffaste passet jag gjort hittils! Fy satan när man skulle gå ner för stentrappan och till bilen. Va juh helt skakis!

Vi var ca 8 stycken på passet och jag var självklart den enda nya =) Och det fick alla andra också veta! Funnnny! Och genom hela passet så tänkte jag att DET HÄR skall jag icke göra en gång till! För oki att jag är mer tränad nu, men inte ett jäkla muskelberg! För det kändes som det var det som krävdes.

Det är ju så med trx att man bestämmer själv hur mycket tyngd man vill träna med och hur jobbigt det skall vara! Men man är väll lite tävligtmänniska och tycker på lite extra så det blir likförbannat skittungt!

Kroppsviktsträning som förbättrar både hållning och balans. Jo tack! Det kändes efter 40 min med statisk träning nästan konstant!



Slutsatsen blev iaf att ja fan skall dit igen och s skall jag bli så bra att jag klarar att hålla mig iaf uppe hela tiden! Eller mestadels av tiden! Det lär ta tid men jag kände att denna träningen tog fan mycket olika muskelgrupper! Me like! Nä dit igen!

Det dumma var att detta passet går samtidigt som Street dancen och det blir lite jobbigt för det passet vill jag också gå på. Får försöka pussla ihop det på nött sätt!

Nu är det fan kudden!

lövlöv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0