Våran 1 års dag!

Igår vad det min och Jonnys dag! Vi var båda helt slut pga natten innan men lyckades sparka varandra ut på middag endå =) Det var jag glad att vi gjorde! Vi åt middag på ett hotell inne i stan men det blev inte så långvarigt för att maten var väl sådär och vi ville nog hem och sova sjösjärna båda två.

Men jag blir så glad så fort vi lägger lite tid på varann och jag blir nästan som kär på nytt! Det är något jag saknat mycket, och något vi skall fortsätta med. Det är helt klart det som gör ett förhållande, att man just ger det tiden och uppmärksamheten ett förhållande kräver!



Vi har haft sååå mycket ups and downs så jag tror ingen kan förstå riktigt! Men jag är fortfarande lika kär och det pirrar när jag tänker på just sådana dagar som igår! Det är fint det!


Jag fick tom blommor av min söting! Det trodde jag helt ärlig inte att jag skulle få! Så dä blir man ännu gladare! Dessa små saker som gör en varm å glad inombords! Det är bäst! Ja blommor räcker för att göra mig glad iaf! En extra puss å klem med! Lovely!



♥♥♥JONNY NILSSON♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0